7 октомври 2012 г.

Греховни мисли.

Срещнах истински Бог.. Накара ме да се почувствам желана още с първия поглед на зелените му, толкова светли и студени очи.. Беше нереален, божествен, не просто "хубав, красив и т.н" .. Цялото ми същество излъчваше желание, а парфюмът му миришеше на секс.. В този момент бях готова да се съблека за него.. Не ме интересуваше какво имах, и че се държах като уличница, а тези мисли , които нахлуваха в главата ми, бяха греховни.. Под влиянието на погледа му се развиха фантазиите ми.. Този мъж вървеше бавно, умерено, и оглеждаше всяко едно момиче.. Със слушалките в ушите си той стоеше в своя свят и не знаеше какво причинява на всичките онези момичета, които го гледаха с ненаситни погледи. Силните му ръце подсказваха за усилените му тренировки, татуировките - историята на живота му.. Вярвайте ми, бях готова да си легна с него и да не мисля за "утре", камо ли дали бих наранила някои с постъпката, която щях да направя... 






Няма коментари:

Публикуване на коментар